INTRANETA

Atal hau, soilik, irakasleentzat dago erabilgarri.

Hizkuntzak atzerrian ikasteko beka deialdia

Epea: Azaroaren 3 arte (Hezkuntzako Delegaritzan)                        Urriaren 21 arte (Institutuko idazkaritzan)

Informazioa

Biologia-Geologia irteera Arantzazura

Urriaren 20an eta 21ean, DBH 4. mailako Biologia-Geologia duten ikasleok modelatu karstikoa aztertzeko irteera egin genuen.

Goizeko bederatzietan Oñatira ailegatu ginen eta Natur Eskolako monitoreekin batera Arantzazura abiatu ginen eta han hasi zen gure ibilaldia.

Ibaira jaitsi ginen eta, lurpeko uren sorgunea ikusita, Gezaltza kobazulora joan eta lurpeko urek kareharrian eragindako galeriak, aretoak, estalaktitak, estalagmitak eta zutabeak ikusteko aukera izan genuen.

21ean kobazuloaren barruan sagu-zahar pare bat ikusi genuen eta builak atera gabe ibili ginen animali hauek ez izutzeko.

Dudarik gabe, irteera hau gure inguruko kareharrizko mendien barne egiturak hobeto ezagutzeko oso baliagarria izan da.

Argazkiak Alizia Barriocanalek egindakoak dira.

DBH 3ko IKASLEAK IPARRALDEAN

Urriaren 23an DBH3ko ikasleak Iparraldean izan ziren eguna igarotzen. Eguraldi ederra lagun izanik, goizeko 10:30etarako Bernard Etxepareren, lehen euskal liburu inprimatuaren egilearen, herrian izan ziren, bertako eliza bisitatuz. Ondoren, Donibane Garaziko ertaroko alde zaharra bisitatuz, bazkaria egin zuten. Itzulera Ibañetako Errolanen harria eta Orreagako monastegia ezagutuz, burutu zuten. Autobus orduak luzeegiak izan baziren ere, merezi izan zuen haraino joatea, ikasleak oso ondo portatu baitziren, egun paregabea igaroz.

GASTEIZERA BISITAN: LEGEBILTZARRA ETA ARARTEKOA

2014ko urriaren 14ean, Zuzenbidea ikasgaia dugun 1. eta 2. batxilergoko ikasleok Gasteiza bidaiatu genuen. Bertan Eusko Legebiltzarra bisitatu, Arartekoaren egoitza nagusian egon eta Arartekoa den, Iñigo Lamarcarekin elkartu eta elkarrizketa bat izateko aukera izan genuen.

Informazio gehiago

DBH 1eko ikasleak AROTZENEAN

Urtero bezala, ikasturteari hasiera emateko, DBH 1eko ikasleak, irailaren 29tik urriaren 2ra, bi txandatan banaturik,  AROTZENEAN egon ziren.

Comenius: buelta prestatzen.

Comenius programan parte hartzen duten partaideen azken eguna argazkilaritzako museo bat eta parte hartu duten herrien erakusketa bisitatzera dedikatu da. Egun gutxi izan dira, baina intentsitate handikoak.

Hurrengo bilera Beasainen izango da, Otsailean.

Elkartrukearen amaiera

Gaur gure zonaldeko elkartrukeko azken ekintzak ospatu dira. Goizean partehartzaile guaztian Loinazpen elkartu dira Holandan apirilean aurkeztuko dituzten mintegietan lan egiteko. Ondoren hamaiketakoa hartu dute denok elkarrekin eta Apirilean Groningenen ikusi arte agurtu ditugu.

Historiako irteera

2. BCD
 2. EFG

Batxilergo eleanitzeko 2. mailako ikasleek irteera txiki bat egin zuten Senperera, gure artean gertaturiko gertakari historikoen berri izateko: Independentzia Gerrako Senpereko bataila gogoratzeko eraiki zen monumentua bisitatu zuten.

DBH1eko ikasleak AROTZENEARA irteera

1B, 1E, 1F  eta  1H  taldeak  irailaren 29tik  urriaren 1era

1A, 1C, 1D  eta  1G  taldeak  urriaren 1etik  urriaren 3ra

Ingurumen aspektuen jarraipena

Txosten honen grafikoetan konparatzen dira iraila-maiatza periodoko azken hiru ikasturteetako datuak, bai kontsumo totalenak baita kontsumo erlatiboenak ere. Elektrizitatearen kasuan kontsumoa konparatzen da aste batean erabiltzen diren ikasgela kopuruarekiko, eta uraren eta fotokopien kasuan ikasle kopuruarekiko.

Ikusi txostena

Edukien helbidetegia

Atari honetan ikasgai desberdinetan erabilgarri izan daitezkeen helbideak aurkitu ahal izango dituzu. Pixkanaka betez joango gara.